Aktualizacja balansu gry

Pozdrowienia!

Poprawka bilansu (v1.0.0.8), którą obiecał nasz zespół programistów, znajduje się obecnie na końcowym etapie kontroli jakości. Dziękuję wszystkim za cierpliwość. Planujemy wdrożyć aktualizację, gdy tylko zakończą się wszystkie procesy kontroli jakości. Mamy nadzieję, że nasi gracze wypróbują tę poprawkę i udzielą nam opinii. Więcej informacji i dokładne daty poprawek zostaną ogłoszone w następnym poście.

v1.0.0.8 Opis poprawki
  1. Zredukowano zdolność obronną (HP lub obronę) potworów polowych i lochów niskiego poziomu.
  2. Zwiększony bonus za łańcuch
  3. Poprawiono efekty umiejętności niektórych klas

Więcej szczegółów zostanie podanych w notatce na temat łaty.

Plan przyszłej aktualizacji
  1. Ranger Balance Patch
    Będziemy stosować łatę v1.0.0.8, która zmniejsza czas odnowienia narzędzi Rangera. Wiemy również, że są dodatkowe problemy i planujemy je naprawić w dodatkowej poprawce, ponieważ dostosowanie klasy Ranger ma teraz wysoki priorytet.
  2. Łaty z innymi klasami Równowagi
    Balans nie kończy się na tej łatce. Planujemy kontynuować z innymi balansami klas w etapach.
  3. Poprawka dotycząca warunków, które odcinają BonusIm wyższa ocena trafienia, tym mniej „nie trafi”. Ponieważ jest to zależne od gracza, bieżąca reguła nie zostanie zmodyfikowana. Jednakże, gdy unik, opór i odporność są obronne po stronie wroga, nie będą już łamać Bonusów Łańcuchowych, ponieważ nie ma nic, co możesz zrobić atakując, co zapobiegnie złamaniu łańcucha. Ta łatka wkrótce zostanie zastosowana.
  4. Tryb kierowania akcji
    Na koniec przedstawiam Państwu nasze plany dotyczące trybu kierowania akcji. W trakcie procesu rozwoju stwierdziliśmy, że nie możemy zagwarantować optymalnej kontroli nad trybem kierowania akcji dla wszystkich klas, z wyjątkiem Berserkera. Planujemy umożliwić innym klasom korzystanie z kierowania akcji, gdy tylko rozwiążemy te problemy z grą (z wyjątkiem klasy Paladin, która będzie mieć tylko kierowanie na karty). Jednak ta korekta jest obecnie odpychana, ponieważ koncentrujemy się na stabilizacji i równowadze. Przekażemy więcej informacji, gdy ustalimy ramy czasowe aktualizacji trybu kierowania akcji.

Naprawdę doceniamy szybkie i jasne opinie, które otrzymujemy od społeczności; zawsze chcemy rozwiązywać problemy, które gracze odnajdują tak szybko i skutecznie, jak to możliwe. Proszę, podziel się z nami swoimi przemyśleniami i pomysłami! Z twoją pomocą dołożymy wszelkich starań, aby szybko znaleźć najlepszy kierunek dla Bless Online.

Dziękuję,
Zespół BlessŹródło

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *