Znamy Twoją opinię o równowadze w grze!

Witajcie !!!

Rozumiemy skargi społeczności po dostosowaniu salda gier w wersji 1.0.0.4. Przede wszystkim chcielibyśmy przeprosić za brak odpowiedniego balansu gry z łatką. Zbieramy twoją opinię i odtwarzamy dane, aby osiągnąć optymalną równowagę gry.

Cel równoważenia
  1. Przede wszystkim wersja Steam podstawowego elementu walki Bless Online to system Chain i Bonus Chain (Łańcuchy – Combo) . Łańcuchowe umiejętności mają na celu dać ci więcej zwrotów (obrażeń), gdy z powodzeniem podłączasz łańcuchy combo i mniej zwrotów, gdy nie uda ci się połączyć łańcuchów złożonych . Chcemy zachęcić naszych graczy do wykorzystania pełnego potencjału systemu łańcuchów w ich grze.
  2. Po drugie, naszym celem w zakresie bilansu gry jest połączenie graczy w naszą zawartość końcową. Ponadto chcemy, aby gra końcowa była trudna . Rozumiemy jednak trudności na niskim poziomie i solo graczy, naprawimy to szybko.

 

Kierunki przyszłego balansu …
  1. Zmniejszanie zdolności (HP lub obrony) potworów z lochów z pola i niskiego poziomu. Korekty zostaną określone przez poziomowanie i poziom potworów.
  2. Zwiększanie wartości Chain Bonus. Im więcej umiejętności połączysz, tym większe obrażenia wyrządzisz. To nadrobi zmniejszony DPS. 

    Aktualnie pracujemy nad # 1 i # 2 w ciągu weekendu i spodziewamy się zaktualizować grę z łatką na początku przyszłego tygodnia . Mamy wiele rzeczy do zrobienia, ale nadzór balansu gry i stabilizacja serwera to nasze najważniejsze priorytety.

  3. Bezpośrednia regulacja zwiększania DPS.
  4. Skracanie czasu umiejętności i dostosowanie zasobów. 

    Po przyszłym tygodniu będziemy ostrożnie pracować nad 3 i 4, ponieważ będą one miały bezpośredni wpływ na saldo PvE i PvP.

 

Gracze Early Access …

Jesteśmy bardzo wdzięczni tym, którzy grają w Bless Online, mimo że pojawiły się problemy. Mamy nadzieję, że wypróbujesz naszą następną łatkę bilansu gry i podziel się z nami swoją opinią. Programiści będą testować równowagę gry nawet po wprowadzeniu wyżej wymienionych zmian na podstawie twoich opinii i danych gry. Będziemy regularnie aktualizować grę dzięki nowym funkcjom, saldom i poprawkom na podstawie tego, co od Ciebie usłyszymy. 

Dziękuję, 
Zespół Bless

Źródło

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *